Повернення та обмін товару

ПРАВИЛА ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРУ

Шановні покупці, будь ласка, щоб уникнути не порозумінь, уважно перевіряйте товар, відкривши коробку товару, який отримуєте. Ви можете відмовитися від доставленого товару безпосередньо в момент доставки, у випадку, якщо він не відповідає тому артикулу, який ви замовляли, або не відповідає опису чи комплектації. 

Обов'язково перевіряйте товар відразу на відділенні «Нової Пошти», відкривши його, і в разі виявлення дефектів товару або оригінальної упаковки, покупець повинен скласти акт приймання товару зі співробітником «Нової Пошти», в якому вказати найменування товару, виявлені дефекти і тип пошкодження, а також зробити фото товару. Акт приймання товару і фото вислати на електронну адресу інтернет-магазину з проханням про обмін. Або відмовитись від товару неналежної якості у відділенні  «Нової Пошти» та відразу попередити про це інтернет-магазин.

Обов'язкова умова для повернення або заміни товару - відсутність на ньому пошкоджень, слідів використання, наявність оригінального пакування, супровідних документів і товарного чека.

Всі дії з повернення товару відбуваються відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». При розміщенні замовлення на нашому сайті ви приймаєте ці правила та процедури

Споживачу буде відмовлено в заміні товару (повернення грошей), якщо:

1. З моменту покупки товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів.

2. Товар, що не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні або має сліди встановлення, пошкодження, забруднення, подряпини, сколи фарби або рідини.

3. При перевірці якості продукту виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування (механічні пошкодження та ін.).

4. Відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару (товарний чек) або гарантійний талон на придбаний товар

5.  Товар не має повної комплектації, елементів пакування, пакування чи товар втратили товарний вигляд (суттєво відрізняються від того вигляду, в якому товар був доставлений покупцеві).

6. Товар, що має суттєві недоліки, але не має  Заключення Сервісного центру (перелік сервісних центрів вказаний у гарантійному талоні) щодо гарантованості випадку та неможливості ремонту і вимогою на заміну в точці продажу.

7.  Пошкодження товару,  недоліки або відсутність комплектації були виявлені Споживачем після отримання товару у відділені Нової Пошти або доставки кур'єром. Споживач повинен перевірити товар до його отримання та має повне право не приймати, отримувати пошкоджений товар або у неповної комплектації, та вимагати надати йому інший товар належної якості

8. Товар був виготовлений, доставлений імпортером під замовлення, змінений у комплектації, модифікований по характеристиках за вимогою Споживача.

 

Процедура повернення товару належної якості (новий робочий):

1. Споживач має право повернути товар належної якості у повній комплектації протягом 14 днів за адресою м. Київ, вул. Кирилівська 123, оф. 1 або на відділення м.Київ, відділення № 66.  

2.  Споживач зобов'язаний попередити інтернет-магазин про бажання повернути товар за телефоном або електронною поштою на info@sm-tools.com.ua. А інтернет-магазин зобов'язаний надати всю необхідну інформацію, що до повернення товару.

3. Разом з товаром необхідно вислати:

 - Товар в повній комплектації.

- Копію чека, що підтверджує покупку .

- Оригінал гарантійного талону.

 - Заяву встановленої форм

4 Повернення товару належної якості здійснюється за власний рахунок Споживача.

5. Після відправки товару "Новою поштою" Споживач зобов'язаний відправити на електронну скриньку info@sm-tools.com.ua або зателефонувати та передати наступні дані: номер замовлення, найменування товару та номер декларації

6. Інтернет-магазин зобов'язаний отримати товар, оглянути його та повернути гроші за товар належної якості протягом 14 днів при відсутності зауважень або обґрунтувати відмову.

7. При виникненні спірних питань Споживач або інтернет-магазин має право звернутися до Сервісного центру для надання Заключення про стан виробу

 

Процедура повернення товару не належної якості (не працює):

1. На всі товари, які купуються в інтернет-магазині https://sm-tools.com.ua/ поширюється гарантія від 1 до 60 місяців, крім рекламних товарів, які реалізуються без гарантії та товарів із скороченою гарантією, про що вказується на сторінці товару. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є заповнений гарантійний талон виробника або товарний чек інтернет-магазину https://sm-tools.com.ua/. Також гарантійний талон містить всі умови гарантії та перелік діючих на момент продажу Сервісних центрів. 

2. При виявленні недоліків в роботі товару відразу або протягом гарантійного терміну, Споживач має право звернутися до Сервісного центру для їх усунення. При неможливості їх усунути він має право вимагати заміни товару на новий належної якості, обміну на аналогічний або повернення коштів за товар.  Якщо товар не має повної комплектації, то він не підлягає заміні на інший з подібними параметрами або поверненню коштів, в такому випадку можливий лише варіант ремонту товару.

3. При неможливості усунути недоліки Сервісний центр зобов'язаний попередити Споживача про це, та надати Заключення про неможливість гарантійного ремонту та  прохання про заміну в точці продажу. Після отримання Заключення Споживач може звернутись до інтернет-магазину з вимогою про повернення коштів або заміні товару.

4. Споживач самостійно відправляє товар до Сервісного центру та отримує Заключення  про неможливість гарантійного ремонту, після чого доставляє товар за адресою  м. Київ, вул. Кирилівська 123, оф. 1 або на відділення м.Київ, відділення № 66.  

5. При отриманні товару неналежної якості у повній комплектації,  копії чеку, що підтверджує покупку, оригіналу гарантійного талону, заяві на повернення та Заключення Сервісного центру, інтернет-магазин зобов'язаний надати товар належної якості, або повернути гроші протягом 14 днів.

 

Ці неприємні моменти, що більшість магазинів приховують - ми пишемо чесно на нашому сайті. Ми завжди поважаємо наших покупців, тому, якщо щось пішло не так, ми завжди готові знайти компроміс і допомогти Вам.

Всі претензії по придбаних товарах направляйте на e-mail з поміткою "Повернення": info@sm-tools.com.ua

Просимо врахувати, що є товари, які не можна повернути за Законом, якщо вони НЕ браковані.

Доповнення N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р N 172 ПЕРЕЛІК товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню):

продовольчі товари

лікарські препарати та засоби

предмети санітарної гігієни

непродовольчі товари: швейні та трикотажні вироби

фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір

корсетні товари

парфюмерно-косметичні вироби

пір'яно-пухові вироби

дитячі іграшки м'які

дитячі іграшки гумові надувні

зубні щітки

мундштуки

апарати для гоління

помазки для гоління

гребінці, гребінці і щітки масажні

сурдини (для духових музичних інструментів)

скрипкові підборіддя

рукавички

тканини

тюлегардинні і мереживні полотна

килимові вироби метражні

білизна натільна

постільна білизна

панчішно-шкарпеткові вироби

товари в аерозольній упаковці

друковані видання

лінійний і листковий металопрокат, трубна продукція пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревноволокністие і деревостружкові плити фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір визначений покупцем (замовником)

аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом

вироби з натурального та штучного волосся (перуки)

товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)

інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо)

ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння

Т.ч. (Перелік із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1317 (1317-2003-п) від 20.08.2003, N тисячу шістсот сорок два (1642-2004-п) від 13.12.2004, N 1173 (1173-2005-п) від 07.12.2005 ) За ГОСТом 19917-93 матрац відноситься до категорії "Меблі для сидіння та лежання". Подушки, наматрацники, постільна білизна, пледи, ковдри, інші постільні приналежності відносяться до категорії "Швейні та трикотажні вироби". Будь ласка, враховуйте це при замовленні.

ЗРАЗОК: ЗАЯВА НА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ ТА ТОВАРУ

Директору 

Від покупця_______________________________

(ПІБ)

Адреса покупця____________________________

_______________________________

Конт.тел.покупця___________________________

_______________________________

Заява про повернення коштів за товар належної якості

Товар, який було придбано (отримано) мною “____”________________ 20__р., найменування товару ________________________, артикул_________________, розмір_______, який не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ (товарний чек-квитанція «Нової пошти») №_______________), виданий мені разом з проданим товаром, не задовольнив мене за: ___________________________________________________________________________________________________________________________________________ .

(за формою, габаритом, фасоном, кольором, розміром, і інші причини — вказати).

Прошу Вас повернути мені кошти у повному обсязі за вищевказаний товар згідно товарного чеку. Сума по чеку складає _______________грн._______коп. Чек (накладна) № ___________________ від .

Згідно до попередньої домовленості для повернення коштів надаю Вам такі дані:

1. Копія товарного чеку – квитанції «Нової пошти» (обов’язково)

2. Копія Паспорту 1, 2 сторінки та прописка (обов’язково)

3. Копія Ідентифікаційного коду (ІПН) (обов’язково)

4. Номер карткового рахунку ПРИВАТБАНКУ або іншої банківської установи з повним найменуванням філії відділення банку (для перерахунку коштів) (обов’язково):

________________________________________________________________

________________________________________________________________.

5. Безпосередньо сам товар в оригінальній упаковці (обов’язково).

З правилами та умовами повернення товару ознайомлений/на, до магазину претензій не маю.

«_____» ________________20___р. / __________________/ (підпис покупця)

 

«_____» ________________20___р. /___________________ /(підпис директора)