Дизельний генератор Universal UND-K 55
-
UND-K 55
-
В наявності
- Universal
-
Потужність генератора 44 кВт / 40 кВт (Максимальна / номінальна)
Висока продуктивність, низька витрата палива, механічний або електронний регулятор залежно від типу, Масляні, повітряні та паливні фільтри є взаємозамінними, використовують високотехнологічні марки двигунів відповідно до стандартів ISO 3046, ISO 8528, BS 5514, DIN 6271
Марка двигуна KOFO
Модель двигуна N4105DS
Потужність двигуна 51 кВт / 46 кВт (Максимальна / номінальна)
Оберти (об / хв) 1500
Кількість циліндрів 4
Об'єм двигуна 6,61 л
Діаметр і хід (мм X мм) 100x115
Ступінь стиснення 19:1
Тип регулятора Механічний / Електронний
Система прямого згоряння
Система охолодження Водяне охолодження
Ємність мастила 13 л
Ємність охолоджуючої рідини 13 л
Витрата палива літр/год
%100 12 л
%75 9 л
%50 6 л
У генераторах змінного струму Universal Generator він має сталевий корпус, міцну конструкцію, систему підшипників, що не потребує обслуговування (безщіточну) із системою самозбудження, електронний регулятор напруги, BS 4999-5000; CEI EN 60034-1; IEC 60034-1; VDE 0530, OVE M10, NF 51-100, 111; Він використовує високотехнологічні бренди генераторів відповідно до NEMA MG 1.22.
Коефіцієнт потужності 0,8
Клас ізоляції H
Ступінь захисту IP21-IP23
Вихідна напруга 231/400 В змінного струму - 50 Гц
Частота 50 Гц
Тип підключення Зірка
Конструкція 4 полюси - безщіточна
Прості у використанні безпечні оновлення програмного забезпечення на панелях керування Universal Generator мають структуру, яку можна легко виконати за допомогою портів USB. Опціонально можна забезпечити дистанційне керування через ETHERNET і GPRS. Корпус панелі виготовлений з листової сталі та пофарбований електростатичною порошковою фарбою. Електроніка ізольована та водонепроникна
Система автоматичного керування РК-екраном
Можливість віддаленого моніторингу
Багатофункціональна можливість для бізнесу
Багатомовна підтримка
Програмується через USB, RS-232 і GSM
Шасі генератора має модульну конструкцію і виготовлено зі сталі. Генератор двигуна З’єднання радіатора зроблені за допомогою вібраційних клинів, і вібрація зведена до мінімуму. Спеціальне шасі та паливний бак відповідно до вимог замовника можуть виготовляти конструкції.
Конструкція кожуха, що полегшує обслуговування генератора
Кнопка аварійної зупинки на кожусі
Прозоре вікно шафи керування
Акустична губка, що забезпечує звукоізоляцію
Прихований глушник вихлопу всередині кожуху
Повітроводи охолодження двигуна
Електростатична порошкова фарба, стійка до корозії та іржі
Ширина 1000 mm
Довжина 2420 mm
Висота 1750 mm
Вага 1250 kg
Ємність паливного баку 200 л
