Бензиновий генератор Hyundai HHY 10050FE-T
Фірмовий двигун зі збільшеним моторесурсом:
- Окрім стандартного маслорозбризкувача на шатунах, на двигунах даної серії вмонтований масляний насос, який за допомогою спроектованих масляних каналів гарантує примусове потрапляння мастила до усіх механізмів двигуна для зменшення тертя;
- Встановлений масляний фільтр, що забезпечує фільтрування мастила від небажаних елементів;
- Збільшені розміри впускного та випускного клапанів для швидкого заповнення та вивільнення камери згоряння, які полегшують роботу двигуна, що в свою чергу позитивно впливає на моторесурс;
- Унікальна конструкція клапанів та головки двигуна унеможливлює випадкове випадіння клапана, що в свою чергу могло б стати причиною руйнування двигуна (в разі випадіння клапана можуть бути пошкоджені такі запчастини як шатун, поршень, блок двигуна, головка блока, та ін.);
- Зміцнені та збільшені коромисла клапанів також гарантують надійну та довговічну роботу двигуна.
Все це забезпечує подовжений моторесурс двигунів даної серії, у тому числі за рахунок зменшення його робочої температури та захищає від перегріву двигуна.
Система запуску EASY START - використовується автоматично для полегшеного запуску генератора.
Альтернатор - усі генератори Hyundai комплектуються тільки синхронними альтернаторами з мідною обмоткою. Обмотка з міді не перегрівається, витримує більші навантаження у порівнянні з іншими матеріалами, володіє відмінною струмовіддачею. Виготовляються на автоматичній лінії, що унеможливлює присутність дефектів пов’язаних з людським фактором, також застосовано поліпшене укладання проводів з додатковою фіксацією обмоток.
AVR (автоматичний регулятор напруги) - виготовлена серійно, встановлені конденсатори підвищеної ємності та герметично заповнена компаундом для захисту від зовнішнього середовища.
Фірмова, посилена сталева рама 32 мм - генератори 50-серії надійно захищені міцною металевою рамою з порошковим фарбуванням яка захищає від зовнішніх дій та також унеможливлює вплив вібрації на усі компоненти генератора, у тому числі при максимальному навантаженні. Зменшення вібраційного навантаження гарантується також за рахунок всієї антивібраційної системи, у тому числі за рахунок подвійних амортизаційних подушок.
Місткий, сталевий бензобак - резервуар для бензину виготовлений з високоміцного металу. Він вміщує 25 літрів пального, а цього досить для 20 годин генерування електричної енергії при середньому навантаженні.
Економна витрата палива - використання інноваційних технологій знизило споживання палива. На годину активності йому потрібно менше 1 л бензину. При цьому не втрачається потужність,а якість роботи зосереджена на збільшенні енергоресурсу.
Усі генератори проходять тестування стабільності роботи при температурі від -25°С до 30°С.
Бензиновий генератор;
Інструкція з експлуатації;
Гарантійний талон;
Ключ;
Дві вилки підключення;
Транспортувальний набір не входить до комплекту поставки;
Клеми підключення 12 V.
Вид палива: Бензин
Потужність максимальна /номінальна, кВт: 8/7,5
Напруга, В / Максимальний струм, А: 220/34,8 - 400/20
Тип запуску: ручний/електро
Маса, кг: 96
Розетки: 1Ф 1*32A /3Ф 1*3 16A +N
Силова група: -
Коефіцієнт потужності, cosφ: 0,8/1
Максимальний струм виведення 12 В, А: 8,3
Вихід ATS: -
Дисплей: LED-дисплей (3 в 1)
Ємність паливного баку, л: 25
Витрати пального , г/кВт*год ≤: 404
Модель двигуна: IC 460
Тип двигуна: 1-но циліндровий 4-тактний з повітряним охолодженням
Вихідна потужність двигуна, к. с.: 17
Об'єм двигуна, см. куб.: 460
Рівень шуму на відстані 7 м, дБ: 74
Батарея, А/год: 14
Транспортувальний набір (колеса та ручки): -
Габарити (ДхШхВ), см: 77,0х56,0х61,0
Гарантія: 24 місяці
Країна походження: Корея





